logo du site Interfaces numériques

Jacynthe Roberge

Victor S. Yocco, Design for the Mind. Seven Psychological Principles of Persuasive Design, Manning, 2016
Éric Kavanagh
et Jacynthe Roberge
Gloria Mark, Multitasking in the digital age , Morgan & Claypool, 2015
Éric Kavanagh
et Jacynthe Roberge
Modèle du lieu en design d’interaction
Éric Kavanagh
et Jacynthe Roberge
Phil Turner, HCI Redux. The Promise of Post-Cognitive Interaction, Springer, 2016
Éric Kavanagh
et Jacynthe Roberge
Paul Hekkert et Matthijs van Dijk, Vision in Design: A guidebook for innovators, BIS Publishers, 2011
Jacynthe Roberge
Vijay Kumar, 101 Design Methods: A Structured Approach for Driving Innovation in Your Organization, Wiley, 2013
Jacynthe Roberge
Lars Erik Holmquist, Grounded innovation: strategies for creating digital products, Morgan Kaufmann, 2012
Jacynthe Roberge
Enseignement du design numérique au 2e cycle universitaire : Former à l’intervention professionnelle
Isabelle Sperano,
Jacynthe Roberge
et Éric Kavanagh
Sabine Wildevuur, Dick van Dijk, Anne Äyväri, Mie Bjerre, Thomas Hammer-Jakobsen et Jesper Lund, Connect: design for an empathic society, BIS Publishers, 2013
Jacynthe Roberge
Introduction
Éric Kavanagh
et Jacynthe Roberge