Tristan Vaccon's home page
english page page en français

Tristan Vaccon's home page

Contents
About me

I am maître de conférences of the Université de Limoges. I am a member of the XLIM lab, in the Computer Algebra Team. I have completed a Ph.D. in Mathematics (and applications) in July 2015. I was a student at the IRMAR, in the algebraic geometry team, supervised by Xavier Caruso. I used to teach at the ENS Rennes. I was a JSPS Post-Doc Fellow at Rikkyo University, hosted by Yokoyama Kazuhiro.

My CV

Non-Archimedean day in Limoges : December 7th 2021 (in French)

Bienvenue sur la page de la Journée spéciale Non-Archimédienne à Limoges. Elle a lieu le 7 décembre 2021 en salle XR203 de 10h à 16h.

Le but de cette journée est de rassembler les membres de la Fédération Margaux intéressés par tout ce qui est non-archimédien, notamment ce qui est lié aux nombres p-adiques.

Merci à toute personne souhaitant participer de me contacter (tristan.vaccon@unilim.fr) pour préparer la logistique. Merci aussi de s'inscrire à cette page .

Voici le programme provisoire : La liste des exposés avec les résumés :